Airbnb hoppen in zeeland - Reisverslagen van Danielle - WaarBenJij.nu Airbnb hoppen in zeeland - Reisverslagen van Danielle - WaarBenJij.nu
Airbnb hoppen in zeeland

Een half jaar lang werk ik in Zeeland. Klinkt niet als een reis, is het wel. Elke week weer pak ik mn koffertje en rijd ik naar het zonnige Zeeland, waar de mensen praten met een accent en ik heb telkens een andere slaapplek heb.

Ik heb mezelf ten doel gesteld alle airbnb's in de omgeving uit te proberen binnen 15min rijden van ADRZ en de prijsrange van 25 tot 35 euro per nacht.

Natuurlijk beoordeel ik de airbnb's deskundig op kwaliteit en ligging maar met name op het ontbijt, want dat hoort nu eenmaal als je het airbnb hoppen enigszins serieus neemt. De categorieën zijn:
-mwah: *
-leuk: **
-tha best: ***


Recente Reisverslagen:

03 Juli 2018

(Air)B&B-hoppen in Zeeland; the results
Danielle

Actief sinds 17 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11131

Voorgaande reizen:

01 Mei 2018 - 15 Oktober 2018

Airbnb hoppen in zeeland

07 Oktober 2016 - 23 Oktober 2016

Middellandse zee - Stichting Bootvluchteling

21 Februari 2016 - 04 Maart 2016

Lesbos - Stichting Bootvluchteling

Landen bezocht: